Droeftoeters: Floortje Smit (idols) in FHM

donderdag 15 november 2007

Floortje Smit (idols) in FHM

De runner up van Idols 3 zat verlegen om aandacht dus is ze met haar lijf, nu het nog wat voorstelt, in de FHM gaan staan.


Qua hitjes heb ik werkelijk nooit meer wat van haar gehoord, maar ik ga er vanuit dat ze wel beter zingen kan dan Dries Roelvink.



De eerlijkheid gebied me te zeggen dat ze dit niet onaardig doet.




Nog even wat spetterende informatie van haar site gehaald:
Woonplaats:Almere
Geboortedatum:16-07-1983
sterrenbeeld:Kreeft
Kleur ogen: bruin
Schoenmaat:38/39
Rook je:Nee
Broers: 2 hele lieve broers
Piercing:Nee
Tattoo:Nee
Wie zou je graag ontmoeten:die heb ik al ontmoet mijn vriendje
Wie bewonder je enorm:Mijn Familie
Favoriete muziek:Van alles wat
Favoriete geurtje:Dolce & Gabbana
Lievelingskleur:Roze/Paars
Lievelingseten:Patatjes
Lievelingsdrank:Taksi
Huisdieren:2 Valkparkietjes

Lieve help veel saaier dan dit vind je ze zelden.. De gemiddelde coma-patient is nog interessanter...

Dan nu de hamvraag: Would you hit it?

7 opmerkingen:

Anoniem zei

inderdaad saai, maar wel hele mooie foto's!

Anoniem zei

redelijk? ik zou der echt hard willen palen

Anoniem zei

zou je met me willen neuken? mvg niels

Anoniem zei

ja, in je kont, homo!

Anoniem zei

gozer weet je hoe soepel zij is in haar heupen? heb haar net gezien bij we will rock you..!!

met haar wil ik wel een beschuitje eten

Anoniem zei

Keihard in alle gaatjes neuken. Volle gaas.

Anoniem zei

Ik zou naar haar toe gaan en dan haar eerst een striptease laten weggeven hierna pak ik haar of ze het wil of niet in alle gaten en dan lekker tussen die tieten schuiven zodat alles op haar hoofd spuit en hierna lekker tussen die mooie benen liggen en in haar lekkere dikke kont gaan